Dåligt bloggat men nu kommer ett inlägg iaf

Idag har jag varit på Varbergssjukhus på morgonen. Fick lite sovmorgon faktiskt.
Jag skulle kolla min ansiktsförlamning, jag fick den för nån månad sen och nu skulle dom kolla så att allt va bra igen och det va det.
Sen kom jag till skolan och då hade vi So.
Den lektionen var soft, vi jobbade med vårat land och sen så gjorde Katta några rebusar.
Sen svenska och det va också en lektion, vi kollade på två filmer en på danska och en på norska.
Sen språk och vi hade NP muntligt och det gick la hyfsat.
När jag kom hem så spelade jag lite kort med syrran och sen spelade vi in när hon sjöng och spelade piano.
Vet inte riktigt om jag får lägga ut det men vill ni höra så kan jag ju fråga henne ;)
Sen satte jag mig och målade lite
Så här blev det:


Den blev tyvärr sne men ni får vrida huvudet!

Kommentarer
Postat av: någon :D

Äntligen något! lägg ut lite mer så får du mer läsare :o försök med ett inlägg varje dag:D

fett snygg bild ;)

2011-05-17 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0