Look in to my eyes, you will see what you mean to me

Skolan har varit okej, lite jobbig som alla måndagar är. Så här såg den ut:

SO - Vi hade prov i religion och det gick skit. Jag menar allvar det gick verkligen skit.
Kemi - Vi gjorde ett gamalt NP i kemi. Jag jobbade med Felix och det gick la bra vi hade alla rätt typ.
Kemi - Vi fortsatte med NP och det gick lika bra då med.
Engelska - Vi kollade på två små filmer och sen gjorde vi lite uppgifter. Jag jobbade med lilla Elin igen :D. Vi skulle göra några uppgifter och under tiden så stack Elin in sitt finger i en ring som satt fast i min väska och hon fastnade.

Nu ska jag snart till klittebadet och träna lite. Nu har jag träning 4 gånger i veckan, måste få snygg kropp till sommaren ;)


Syrran som var fotograf!

Kommentarer
Postat av: eiln

hahaha fan va roligt ! :D

2011-03-07 @ 17:06:15
URL: http://elinkjellsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0