Tjenare Tjenare!

Nu har jag kommit hem från träningen. Jag va inte med idag och Lotta(vår tränare) sa att jag inte fick träna förrän min hosta är borta.
Det är sjukt tråkigt att bara kolla på men det är lärorikt också, vet mer hur jag ska stå och lite sånt.
Skolan va la okej idag.
Slöjd - Jag gjorde sönder min svepning och blev sjukt sur på mig själv.
SO - Vi jobbade med våran kokbok och det känns som att jag ligger efter med den, men det löser sig säkert ;)
Svenska - Jag gjorde det muntliga NP med några andra. Det var en riktigt mysig lektion.
Språk - Vi gick igenom massa saker om " ich, du, er, es, sie...".
Nu ska jag göra lite te och se om vi har något gott hemma.
Är sugen på choklad men om jag äter det så kommer jag bara ångra mig sen.

SAKNAR SOMMAREN!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

glömde mig :(

2011-03-22 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0