Sminkat Bea!

Har precis sminkat Bea lite galet mycket bara för att vi inte hade nått att göra.
Skolan va okej idag:
Yasminrevolutionen - Den lektionen var helt okej.
3 olika bollsporter - Jag va inte med på lektionen men jag hade ett eget lag på volleybollen som jag hjälpte lite grann.
Middagen - Vi kollade på en film och under tiden så fick vi reda på vårat betyg på det nationella provet i svenska och på den delen fick jag VG. Är ganska nöjd med det.
Språk-FD - Jag gjorde inte ett skit verkligen ;)

Ida fyller mamma år så vi ska fira henne lite men imon så kommer släkten.
Så vi ska typ äta tårta och fixa den nya tv:n som vi har fått, sen självklart kolla på Let´s  Dance.

Två bilder på sminkningen. Här ser ni hur tråkigt vi hade ;)





Kommentarer
Postat av: Marika

Älskar Let's dance!! :D Från att jag hatade Jessica älskar jag nu henne :p Hon dansar ju jättebra! Och Frank!! Wow!! Haha ^^ <3<3

2011-03-19 @ 11:58:55
URL: http://kikafika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0