Måste jobba idag -.-

Nu har farmor och farfar åkt hem så nu sitter jag och mamma i soffan och lyssnar på musik och pappa sitter i köket med datorn och jobbar, tror jag iaf. Bea går fram och tillbaka, tror hon har tråkigt ;)
Idag ska jag vara bollrullre på elitmatchen, så jag ska fixa mig lite nu och sen ska jag och mamma åka in klockan 3 för att förbereda inför matchen.

Gårdagen var riktig rolig faktiskt.
När mormor och morfar hade åkt hem så spelade vi andra spel och jag ägde som vanligt när vi spelar tsm.
Jag var i lag med mamma först och då kom vi tvåa, sådär bra va ;)
Sen va jag med farfar och då kom vi också tvåa, sådär bra det också ;)
Men jag måste bara säga att vi fick dom svåraste frågorna så det är inte så konstigt att vi inte vann.
Aja nu ska jag fixa iordning mig för att åka, vi hörs sen!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0