Härligt med Fredag.

Äntligen är det fredag!!
Skolan har varit bra, men jag har varit sjukt trött
Basket - Vi spelade basket och gjorde lite små övningar. Det var en helt okej lektion och coffe var galen på planen som vanligt :)
Matte inför NP - Vi fick göra ett gamalt NP och jag var inte nervös i början men sen blev jag det när jag kom till dom svårare uppgifterna.
Språk FD - Jag och Elin gick och pratade med Lotta sen fick vi några uppgifter av henne. Jag och Elin är bäst på tyska måste jag säga. Kom ihåg när vi gick i 6:an 7:an så var det jag som gjorde läxorna och då kollade Elin på mig och det var Elin som gjorde uppgifterna. Lilla Elin och jag.
Bild - Jag jobbade med min mask och jag kom ganska långt faktiskt. Det var en skön lektion.
Nu sitter jag och kollar på bilder som jag och bea tog på stranden när jag kom hem, kommer in på bloggen sen. Ikväll ska jag va med familjen och kolla på Let´s Dance ;)

Kommentarer
Postat av: elin

vi blir snart tyskar så duktiga är vi :D<3

2011-03-06 @ 17:52:18
URL: http://elinkjellsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0