Fortfarande sjuk....

Vet att det har varit jätte dålig uppdatering men har inte orkat skriva, jag har inget att skriva om heller nu när jag är sjuk.
Jag gör typ inget annat än sitter i soffan och kollar på tv.
Trodde aldrig jag skulle säga detta men börjar tröttna på att kolla på tv nu.
Hade tänkt att gå till skolan idag och göra NP men jag mådde skit i morse och gör fortfarande.
Alla säger att det var svårt och jag är fan rädd för att det kommer gå skit.
Jag tror inte jag kommer till skolan imon heller, det suger att vara sjuk, jag får panik.
Det finns inte ett skit att göra och jag har varit sjuk sen i torsdags.


En bild på mig och rufsan sen i sommras när vi var ute och gick på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du måste bli frisk snart gumman! :(<3

2011-03-16 @ 19:14:56
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: Kikafika

Det kommer då super Pao ;) <3 Försök att plugga på kolväten så blir det nog bra och vad det är som händer när järn rostar ;) <3

2011-03-16 @ 22:30:07
URL: http://www.kikafika.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0