Underbar dotter.

Nu sitter jag och kollar på tv och snart ska jag göra pannkakor för mamma hinner inte göra dom innan jag åker på träningen.
Sen jag kom hem har jag: Damsugit hela huset, tagit upp och ställt ner i diskmaskinen, tagit hand om tvätten, gjort pannkakssmet och gjort kladdkaka. Måste nog säga att jag är en underbar dotter! ... ;)
Skolan idag va okej men vädret suger.
VILL HA SOMMAR NU!
Idag är jag sjukt taggad inför träningen, jag ska fan visa vad jag går för.



En bild på hur håret blev också för att eve ville se! :D
(Syns inte så bra menmen)

Kommentarer
Postat av: någon :D

inga våfflor?;)

2011-04-05 @ 17:23:15
Postat av: Evelina

Yeah! Go girl!! :D <3

Yess, fiiint! :D

2011-04-05 @ 18:26:07
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: PAWPAW

nej inga våfflor ;)

2011-04-05 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0