Färgar håret.

Sitter nu med färg i håret och läste boken som ska vara utläst tills imon.. opps!
Det ser ut som att jag kommer bli svart hårig... det var kanske inte meningen menmen, det blir nog bra.
Skolan idag va bra:
SO - Vi kollade klartpå den mat filmen och sen fortsatte vi med kokboken.
Matte - Vi jobbade i boken och jag tror nog att jag fattar dom svåra uppgifterna nu ;).
NO - Vi snackade om matsjälkning och så spotade vi i en skål med marsan sås. Det var skit äckligt.
Engelska - Jag översatte en text.

Nu på kvällen ska jag nog inte göra nått annat än att läsa i boken.
Ska nog ta och skära upp lite grönsaker och sen ta lite dip till, är sugen på det nu ;)

Skriver sen vilken färg det blir på håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0